Sommarjobb

Hej

Nu har jag precis kommit hem från mitt sommarjobb ska jobba där imorgon också.Nu lysnar jag på nrj summer men ska nog hoppa i poolen och simma mina 700 meter snart.Har glömt att berätta att jag simmar 700 meter varje dag som det går att bada i poolen.


Bild från Sicilien.Var nog den bilden som vattnet såg mest turkost ut när jag badade.Det finns en bild på Carl som har enu mer turkost vatten.

Igår så har jag inte gjort så mycket på förmidagen men på eftermiddagen så åkte vi ut med båten och åt middag med några.Det var roligt för dom vi va med hadde en segelbåt som man kunde bada på vilket är mycket roligare att bada på en vår lilla båt.Men tror tyvär att jag har bränt mig på en bränmanet eller det käns som jag har gjort det.Men jag har inte sätt några.

Kommentarer
Postat av: Emma

Vad är ditt somarjobb?

2011-08-04 @ 00:16:02
URL: http://eelmlmaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0