Det hemska seglarlägrätt iallafall hemskt för mig

Hej

Har varit på det hemskaste läger jag har gott på.
Det är därför jag inte blogga igår.
Nu tänkte jag berätta varför det var hemskt och dåligt.
Jag och Emma fick det äckliggaste rumet.Som heter knaren.Sen när jag skulle vänta på att få segla.
Så satt jag mig först i fågelbajs utan att märka men jag märkte det när jag satt handen på det nya blöta bajset.

Det var såklart skit äckligt och alla som var där skratta åt mig.En annan sak som jag missa var att se en i vår klass trilla i vattnet när hon skulle sparka på en manet.Tråkigt att jag missa det alltså.

Sedan kom alla mygg och jag burja frysa.Men värre blev det när midagen kom.Då fick jag äta på smutsiga tallrikar.

Sen  frös jag och hadde tråkigt resten av kvällen tills dom berätta en historia om en som heter Allan tror jag.

Som antagligen var san det kanske den var men dom 3 andra tror jag inte på.

Men om det skulle vara sant vilket det säkert inte är skulle det vara coolt.

På morgonnen skull vi jör afrukost och jag fick ta hand om det jag hatar mäst på helabordet.Sånna hära.


Hatar polarbröd.

Sen skull jag städa med några andra och jag skulle torka med en illaluktande äcklig disktrasa och sedan soppa golvet.
Glad att jag inte behövde städa dom stinkande dassen.
Emma fick jöra det.
En cool sak med stället är att denna personen har gott här.

Dom hadde kort på henne som elev typ i det klotriga köket.
Sedan när jag kom hem fortsatte oturen.
Jga hadde glömt nyck lar fic sitta och vänta och jöra ingeting i över 3 timmar.Det förstörde ju hela min halvlediga dag ju.
Nu har jag precis dushat.
Ska kolla på detta nu som mamma spela in igår.



Känsla som omalt gungar som man fick när man kom hem jör det inte bättre direkt.


Kommentarer
Postat av: Felicia

Sv: Nej Ella!! Det var ju jätte mysigt där. Talrikarna var kanske lite smutsiga men vi hittade faktiskt 32 st som var helt okej. Fick faktiskt typ bara 1 myggbett som kliade! Åhh, jag gillade klassresan jätte mycket:)

2010-09-02 @ 10:43:35
URL: http://feliziaa.webblogg.se/
Postat av: Felicia

Okej, läste ditt inlägg nu när jag redan hade skrivit det andra. Det verkar som att du inte hade det så kul, stackars dej:( Men du, Knarren var ju inte alls det äckligaste rummet!!! Jag var där inne och det var ju mysigt ju. Men om du tyckte ditt rum var äckligt så skulle du se killarnas, dom var inte så roliga tycker inte jag. Jag sov förrästen i Kössö. Men du, berättade dom 3 andra historier för er också??? För oss berättade dom bara om Allan och om Mia. Aja, nu ska jag inte skriva mer ju, blev ju super långt! Hej då:) ( kan man skriva så?)

2010-09-02 @ 10:50:12
URL: http://feliziaa.webblogg.se/
Postat av: Felicia

Måste skriva mera :P Hade Robyn varit där?? Coolt isf, Det fick inte vi reda på:( Men du, visste du att Malin ( ledaren) hade en egen helikopter med pilot och allt?? Det låter knäppt men hon sa det..

2010-09-02 @ 10:52:13
URL: http://feliziaa.webblogg.se/
Postat av: Felicia

Du förrästen, kommer du ihåg vilka som sov i Kössö i din klass?? Sov bara du och Emma i erat rum, elr var det nån mer?

2010-09-02 @ 10:53:15
URL: http://feliziaa.webblogg.se/
Postat av: Mathilda

Tråkigt att du inte hade dt så kul på ön! :( Jag håller med Felicia... Knarren var ju ett rätt mysigt rum!:D I ett av killarnas rum hade ju fönstret gått sönder ;o

2010-09-02 @ 16:12:00
URL: http://mmiah.blogg.se/
Postat av: ella

Knarrren mysigt.Iförsej såg jag inte killarnas rum jag vet bara att det stank kiss utanför och ett rum inte hadde ett fönster.Jag sov med Jenny och Alexandra också.

2010-09-02 @ 17:27:52
URL: http://loveella.webblogg.se/
Postat av: ella

Jag såg inte det om vilka som var i kössö.

2010-09-02 @ 17:28:41
URL: http://loveella.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0