Bio

Hej

Idag ska jag på bio.Ska kkolla på



Nu ska jag måla naglarna äta frukost och jöra läxorna.
Just det typ Robert sov över hos oss idag och han hade fåt en ny dator
 en likadan som jag och Carl har en sony vaio utan fylla år eller något och det är endå ett dyrt märke och han hadde störe skärm en våra så den måste varit dyr våran kosta 1200 kr så den kanse kosta 1500 kr det bror väll på var man köoer den kanske men ändå vad ireterande det är för han och Carl har varit inne där hela natten.
Gissa om jag sov gott när jag fick höra pistol skott hela tiden.
Aja jag måste jöra lite saker nu innan bion är det typ match och inan bion ska vi också äta.
 Dom vill typ helst att man ska kolla på matchen fatst man inte spelar.

Så ser den ut exakt som min fast störe.
Ok jag tror det var min storlek det.


Kommentarer
Postat av: Felicia

Alla som inte spelar ska kolla på matchen ändå.

2010-10-24 @ 11:13:25
URL: http://feliziaa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0