Kort hus

Hej
Nu var det länge sedan jag blogga.
Fattar inte en sak varför är alla kända bloggar har gula i bakgrunder idag.På Fokis blogg stog det typ att det var gula fredagen.
Men idag är den bästa dagen på skolan för det är bara 3 lektioner och vi börjar halv 10 och slutar 12.55.
Det dåliga är att det är en halvtimmas väntan på bussen så jag bestämde mig för att gå idag och kom hem när bussen skulle gå från hollplatsen i skolan.
I torsdags kollade jag såklart på robinsson stakars dom som fick sitta i en bur.Undrar hur länge dom kommer jöra det.
Och en annan sak jag jorde i torsdags kolladde hur det såg ut innuti en räcka det var jätte äckligt och det stank.

Igår var jag inte med på idrotten i skolan och då fick jag vara i skolan typ och jöra läxorna men hadde inga läxor för till fället så jag byggde korthus det är faktiskt ganska roligt sedan kom typ Erik Sharoz och Rebecka okså och ville jöra det och Erick är skit bra på det han klara typ 3 våningar.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0