Jätte förkyld

Hej
 Har varit förkyld hela dagen idag värklígen en jobbig förkylning med huvudvärk halsont och tät i näsan.Så nu är jag skit trött.Har också tagit en äcklig medicin för jag vill ju vara i skolan på mondag.
Jag har tagit medicinen 4 eller 5 gonger idag.
Nu har jag kollat på lite kläder som är snygga.
Ush det är så dåligt kommer antgligen inte att få uggsen nästa helg utan nästa igen mamma menda värkligen sent på oktober blir ju antagligen den trettionde.


Ginatricot


hm divied
Så söt
Och lite inredning till mitt nya rum.





Och en päls filt.

Alla saker där var från hm.


Kommentarer
Postat av: Felicia

Gud vilken söt tröja! En sån skulle jag vilja ha :)

2010-10-17 @ 11:19:35
URL: http://feliziaa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0