Idag ska jag köpa uggs

Hej

Idag funkar inte internet på min dator så himla dåligt tycker jag.Idag har jag också varit hos doktorn har inte halsflus så jag fick ta 2 blodprov för att se om jag inte hadde körtelfeber ska få se det om några dagar men idag är jag pigg så idag ska jag köpa uggs det blir tyvär mörkbruna för det finns inte ljusbruna men mörkbrunt är också fint.

Igår fick jag en hm katalog med julkäningar lägger upp bilder på det när interet funkar på min dator och kanske dom kläningarna från nelly också då.

Sen ska jag också hjälpa mamma att gräva en grav till Isabell idag.Käns skönt att bara ha ont i halsen idag.


Kommentarer
Postat av: Felicia

Hej :)



Har frågestund i min blogg just nu. Vill du veta något speciellt om mig?? Klicka på länken och sätt igång och fråga!



http://feliziaa.webblogg.se/2010/october/fragestund.html



Kram <3



2010-11-02 @ 16:16:47
URL: http://feliziaa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0