Ska träna nu

Hej

Nuska jag typ träna med hantlar och andra saker som hör med styrke träning.


Lite snyggare en dom jag tränar med.Domjag har är ganska fula.Senare ska jag spela minigolf med Carl och Edvin.Senska jag på Kalas hos Elinor.Hoppas att jag bara hörde rätt.Tänk om det inte är hema hos henne.Fy vad pinsamt det skulle vara.Jag vill iallafall resa bort nu är så trött på det kalla vädrett så ska jag bara till Stocholm.Det enda som är roligt där är grönalund.För jag har typ inga pengar.Så jag kan inte shoppa något.Mamma köper typ bara saker som jag jag behöver tex jympaskor utomhus behöver jag för jag har skoskav från dom.Då ska jag också få sodana fula specialskor för hälen som ser jätte löjliga ut.Ja så ser min tråkiga kalla sommar ut.Inge  annan resa.Jag  vill till franska riveäran.Det är så fin t och varmt där.

Kram Ella
Det5 är ågot fel på min jäkla dator.Det är därför det är stav på min dator


Kommentarer
Postat av: Felicia

Det är väl inte kallt nu!

2010-06-28 @ 22:22:56
URL: http://feliziaa.webblogg.se/
Postat av: Ella

jo

Det ska vara 25 grader åtminstinde.Det är bara 19

2010-06-28 @ 22:35:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0