Har ätit frukost

Hej
Jag har precis ätit sen frukost.Inan det bytte jag lakan på sängen.Nu ska jag nog spela dator ett tag har inget annat att göra.Då ska jag nog spela the sims 3.Idag ska jag inte göra något specielt.Men pappa har nu lagt golvet på Carls rum.Han ska nog burga måla idag.Fast jag är inte säker.Men är säker på att han kommer hinna måla taket.Om vi har färg det är darför jag inte vet om han målar väggarna.Men tapeten har kommit.Det är en foto tapet.Som är svart och vit med en gul taxi.Eller så var det 2.

Kram Ella


Kommentarer
Postat av: carl

Den ser inte ut så som på bilden.

2010-06-20 @ 21:36:44
URL: http://[email protected]
Postat av: Ella

Jag vet

2010-06-20 @ 21:46:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0