Avslutnings midag eller lunch tycker jag

Hej
Idag hade vi avslutnigsmiddag i skolan.Eller jag tycker det är lunch vi åt ju ingen lunch imellan.Och det är för tidig middag jag kommer ju äta sen kl halv 8 typ.På lunchen så åt vi god mat för att vara skolans eller den första rätten var god.Efteretten hadde äple och massa annanas så det kliades i halsen ett bra tag efter.Sen så fick vi en ros och innan det så hadde monga tal om några lärare.Den roligaste var ett tal om vår syslöjdslärare Agneta.Dom gjorde en song om henne.Den var ganska rolig.Dom som gjorde songen har också gjort monga roliga filmer på youtube.Jag har kollat på några av dom.Jag minns när jag gick i nollan.Dom killarna gjorde teatrar ganska ofta.Så man kan säga att dom har försökt underhålla en länge.Men nu gjör jag inget jag sitter bara å njuter att det bara är en dag i skolan.Men samtidigt inte.Eftersom jag inte kommer gå i samma skola och klass sen.Det är lite tråkigt tycker jag.

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0