Är mycket iriterande på den som kom på att man ska ha rubrik!!!!

Hej

Iadg har jag åkt Paddan.Med klassen.Det var välldigt regnigt ute så det blev så äckligt jag ville inte röra mig efter osthyvlen.Den lågaste bron av alla.Min rubrik är kanske lite konstig som ni kanske har lagtmärke till.Det är för jag inte kommer på någon rubrik.Det är så himmla iriterande att koma på en varge dag.Så det fick bli det.Varför måste man ha en sådan.
Idag har jag också gott till tandläkaren och frisören.Mitt hår blev jätte fint.Ok nu är det någon volymsak i mitt hår som gör att det ser ut som jag har lagt något under nästan.Men jag tror det är snyggt när mitt hår inte har det också.

Kram 

 


Kommentarer
Postat av: Felicia

Vad menar du med att alla ska göra så där nu???

Om du undrar så skrev du en kommentar där du undrade det.

2010-06-10 @ 16:15:37
URL: http://feliziaa.webblogg.se/
Postat av: Ella

2010-06-10 @ 20:04:55
Postat av: Ella

Du och Emma hade det nästan samtidigt typ.

2010-06-10 @ 20:05:56
URL: http://loveella.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0