Varit med Felicia

Hej
Idag har jag varit med Felicia.Vi bada i poolen mest.Men senare gick vi ner till coop och handla saker vi var i stadium också.Men ingen av oss köpte något där.I coop köpte jag en jätte cool pincett och ett turkost nagellack:blev jätte glad när jag såg det har leat efter det  i evigheter.Aså ett som är bra och ändå inte är för dyrt.Sen köpte jag frida också.Sen åt vi glass det var så himla synd.Först skulle vi till en bra glass afär men den var stängd.Sen gick vi till öb men där var det också stängt så det fick bli läskiga willys.Jag hatar den afären.Det blev inget poolparty idag.En i familjen som skulle koma blev sjuk.

Det var typ det nagellacket jag köpte.

Kram Ella


Kommentarer
Postat av: Felicia

Japp, verkligen synd det där med glassaffären.

2010-07-18 @ 10:34:55
URL: http://feliziaa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0