Hej <3

Hej
Förlåt att jag inte har bloggat på ett tag men har inte hunit.Idag var jag och shoppa med Pia.Jag fick jätte monga snygga saker.
Här är 2 bilder.Av 2 saker jag fick.Hitta inga fler.


Rästen var ett khaki grönt linne från ginatricot en anurlunda tshirt från en afär som heter fuji tror jag en tshirt
från hm en longärmad gul enfärgad tröja och en grå tshirt från Zara och ett paraply.
Jag tror det var allt.
Imorgon ska jag till mammas kompis sommarställe.Vi åker hem i övermorgon.Sen tror jag att vi skulle åka till Stockholm på mondag så det blir väl amtagligen ingen blogging om jag inte hinner jöra det på söndag eller om hotelt i Stockholm har internet.Men är inte helt säker på att det är mondag vi åker dit heller.

Kram Ella


Kommentarer
Postat av: Emma

snygga

2010-08-02 @ 19:38:46
URL: http://eelmlmaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tack

2010-08-04 @ 23:25:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0