Var tog mitt inlägg vägen

Hej
Jag vet inte var mitt inlägg tog vägen det var ju i bloggen aldelesnyss aja.Jag får väl skriva om det.
Igår han jag tyvär ite skriva mer för jag ter jag hadde sprungijogga runt sijön.Det blev inte så bra för.Jag blev trött efter jag hadde sprungit såhär longt.Typ då menar jag äfter en uppförsbacke som jag alltid går upp för som man komer till stranden sen.Men iallafall efter upförsbacken sprang jag till en bit efter stranden.Sen kände jag mig bara jätte trött.Jag vet inte varför.Kanske någon av doma anledningarna.Jag hade inte druckit något typ den dagen eller att det var varmt fast det tror jag inte att det var för eller något anat hade jobigara att andas när jag joggade en vanligt.Jag får nog jogga snart igen fördet var inte mycket till jogging.Efter det sprang jag barab på  upförsbackarna och nerförsbackarna.Det är ju liksom bättre att jogga på rak väg och nerförsbackar och springa lite snabbare på upförsbackar.Men tyvör blev det inte så idag.Vet inte vad jag ska göra nu.Senare idag ska jag åka båt.

Det ör en sådan båt vi har.
Därför vi g.lr det är för att vi inte kan sätta dit linern på poolen.Linern är det blå om ni inte viste det.

Kram Ella


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0