HAR BADAT I POOLEN NU !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hej
Nu har jag badat i poolen det var jätte kul.Alså för första gongen.Det bästa var att det gick att hopa i den.Jag trode inte det först så jag gick i tills jag såg pappa hoppa.Har också prövatt att damsuga poolen.Det var sådär men man såg iallafall skillnaden inan det var damsugat.För damsugaren var mycket bra iallafall om man jämför med damsugaren vi har inomhus.Jag har faktiskt ett bra omdöme för den.
Den suger på monga sätt.Men inte rätt.
Nu ska jag snart äta fondy vilket är jätte gott.Det tråkiga är att det kommer att  bli en jobbig kväl för Edvin ska sova över hos Carl.Och jag gillar inte när Carls kommpisar sover över hos oss men därimot har jag inget imot att Carl sover över hos sina kommpisar.

Typ en pool damsugare
Karm
Ella


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0