nujpkm,kkkkkkkkkkk mkpokål

Hej

Idag har jag varit hos doktorn.Nu har det typ gott ett tag esn jag hadde skaffat inlläg och har fortfarande lite ont i knät men inte alls lika mycket som tur.Så inlägget måste ha hjälpt lite.Så mamma undra vad det var förnågot fel.Det visade sig helt enkelt var slater eller hur det stavas måste ha en sådan ful på knät när jag tränar nu ett tag enligt mamma.



Har lagat middag idag.Fick reda på att innebandy tränigen ska burja på tisdag idag blev lite förvånad att det skulle burja så tidigt.Kommer säkert att glöma bort det nästan.Har alldrig spelat innebandy på sommarlovet förut sen är jag ensam hemma.
Nu ska jag fixa efterätten.


Kommentarer
Postat av: Felicia

Det e väl kul med innebandy igen :)

2010-08-11 @ 22:49:36
URL: http://feliziaa.webblogg.se/
Postat av: Ella

Japp

2010-08-12 @ 10:01:58
URL: http://loveella.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0