En bra dag

Hej

Har varit med Elina på liseberg nu vann en chips påse.Vi hade iallafal kul coh jag fick ett läpp glans av henne det var faktiskt jätte bra.När jag kom hem så åt jag min underbara tårta blev glad att den blev god.Senare sa mamma att ellos lareotte och lite av hm kläderna hadde kommit.3 saker av hm kläderna kom ett mörk grönt linne en grå långarmad tröja och ett par taights med dragkädja på.På ellos kom tränings kläderna och jackan och på laredotte kom en jacka från peppe jeans och en t shirt från peppe jeans en munk jacka från tommy hilfinger.
Problemet är att jag har 2 jackor men får bara en.
Den ena var från peppe jeans myckrt dyrare men varmare den har en blå färg kan använda den som skidjacka också den andra är en jack från ellos billigare kan inte användas som skidjacka.
Har en bild på den jackan lite för longa armar på ellos jackan.Peppejeans var perfekt fast det var sx på båda här är bilden på den.

Ellos jackan har tyvär ingen bild på den blå.

Det enda som jag sakna som jag inte fick var väskan.


Kommentarer
Postat av: Ida

Va gärna med i en tävling på min blogg! =)

2010-08-19 @ 08:34:57
URL: http://thenameisidah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0