Disk

´Hej

Idag har jag rört på mig otrolit ovanligt mycket för mig på en vanlig sommarlovs dag.Först burja det med att jag åkte roleblades i en btimma sedan spela jag tennis i en halvtimma.Sedan när jag precis kom inanför dören så ringer Felicia och undrarom jag vill vara med henne och Emma.En kvart efter det bestämmer vi att jag ska jogga runt sjön med dom och sedan att vi skulle cyckla en bit sen skulle vi hem till mig och simma 150 meter och sedan ha vatten jympa och vi jorde allt det.Först trode jag att jag inte skulle orka det.Men det  jorde jag det jick bara segt på den sista uppförsbacken råka cyckla utan att växla så jag hamna ett par meter äfter det.Så när vi var nere på någon gata som jag inte har någon aning om vad heter men det var i slutet.Så hitta jag inte vilken väg dom hadde cyklat så jag cykla den vägen som jag inte skulle cycklat och det var ju  fel väg cykla upp till Emma men märkte att dom inte var där så det blev full fart hem till mig.Undra hur länge dom fick vänta på mig?
Ush föresten såg jag en orm å den var äcklig.
Nu har jag diskat i en halv timma för Emma och Felicia skulle hem.Fast Emma han i allafall diska en skål.Har fortfarande lite kvar att diska från macronerna.

Inte riktigt det jag diska men nästan.


Kommentarer
Postat av: Felicia

Du kom inte alls långt efter oss, 3 min kanske. Förlåt för att jag inte diskade, men skulle ju in till stan med familjen.

2010-08-13 @ 20:28:42
URL: http://feliziaa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0